13:55
12 הרגלים לפגוע בחיי המין שלך

סקסולוגים זיהו כמה נסיבות המסוגלות בעצם להפחית את איכות הקרבה האינטימית במאה אחוז של אנשים בריאים. אלה כמה הרגלים שהפכו לחלק מאורח החיים של כמעט כולנו.

התוכן של המאמר https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

1 לא לזלול 2 לא להיות מחבב מזון מלוחים 3 לחץ על הלחץ 4 לא לפספס את הקדמה 5 אזור אזור לא מכשול 6 לא מביאים סקס איך אנשים משמשים להביע, מתבייש הֶרגֵל 7 לא שותקים על שלך - 8 לא להיות discouraged עקב גוף משלו 9 לא להתעלל אלכוהול 10 אל תשכח מקל 11 ראה את המותניים 12 לא מעשנים

לא לדכא אותי

במקום שאתה אוהד של "לא בריא" מזון, אז הגוף שלך שנשמרו באופן מתון רווי וטרנסגירה, סוכרים פשוטים, מעודנים פחמימות. בסופו של דבר, כל זה משפיע על זרימת הדם, וכתוצאה מכך, ב מלא. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה לא סופר אותך עם הזמן התפרצות תיראה למטה, ותנועות פעילות במהלך המין יתחילו במהירות מעייף. מסרבים צ 'יפס וחטיפים, להיכנס יותר ירקות, פירות, חדש מיצים וחלבון ירקות (טופו, זרעים, שעועית, אגוזים). כפרס תזונה בריאה למין קבל אנרגיה נוספת.

לא מקבלים מזון מלוח שיכור 2

צריכת מופרזת של מוצרי מלוחים מגדילה סיכוי קבל לחץ דם גבוה בחזרה בפרופורציה אשר ייפול הליבידו שלך. נסה לא לקחת מוצרים ארוזים המכילים עודף נתרן, ולוודא כמה מלח להוסיף את האוכל שלך. במקום זה נסו ללכת לזה אינם מכילים מלח, תבלינים טבעיים עם תבלינים עשבי תיבול ארומטיים.

מזויף stress3

חרדה ארוכה, מתח לא רק לדכא דמעה. כאשר הורמונים המיוצרים באורגנות שלך Orconduism שלך זמן הלחץ, הם נראים לערער את בריאותו של אורגוניזם ולהרוג את הרצון לסיים מִין. במקום שאתה לא יכול, בסופו של דבר, להימנע כל הזמן מטריד לך מקור גירוי, לחשוב על דרכים רלוונטיות להתמודד עם המצב שלך. קח את הזמן לטיולים ללא שינוי בפארק, יוגה או אחרים שיטות מרגיעות, צפייה לא קומדיות רעות והילוכים הומוריסטיים. להרים את עצמך מה אתה יכול להיות, לקחת, להירגע ולסיח את הדעת מתח situacea.

לא לעבור את prelude4

סקסולוגים מאשרים כי עניינים ראשוניים עושר מיני הוא מסוגל לעשות חיים אינטימיים טוב יותר בהירים.

הדמיה המטרות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה מודל מסוגנן מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל ניתן לקבל מ -2,200 יורו.

זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שבאחד עבודות מחקר בקרב צעירים וגברות סקר נערכה יחסית לאינטימית חַיִים. שמונה אלפים שבע מאות איש אישרו כי הקדמה למין, כפי שכולם יודעים, מינים שונים גירוי בעיקרון, באופן כללי, מאריך את הזמן של המין שלהם. אוננות יש לציין, סקס אוראלי, צעצועים ואביזרים שונים הם בלתי נדלים מקור ההתרגשות. לא tee להם.

סקס התעסוקה אינו חובה 5

כאשר החיים נעשים מאוד עסוקים וצבועים דקות, סקס אז לדבר יכול להיות pt הראשון, אשר תוכל להכות את שלך רשימת "עניינים דחופים". זה יכול להיות גם ההרמוניה שולטת בחיים, והגוף עבד כמו שעון, יש צורך לצפות כיצד יש לבטא את הכללים הפשוטים: זה נכון ולאכול כראוי, לשחק בספורט, כדי לעשן ולכוכות, לשלם מספיק זמן כדי להזכיר את הבריאות. זה לא קשה כמו שזה נראה! על היווצרות של לפחות הרגל (הן רע וטוב) רק 20 יום אחד צריך. לעבוד על איך כולם יודעים!

לא להביא סקס לפני, כמו שאתנו הרבה מהם התרגלו לקריאה, מתבייש הרגלים 6

לצאת מזה קהילות, ניסיון כמו עמדות מיניות חדשות, לעשות אהבה בפתאום במקום, או לפחות בזמן כזה שבו אתה לא רגיל לעשות את זה. לְהוֹסִיף ב צעצוע מין היומי שלך, עיסוי ארוטי, תחתונים סקסי, שלך סקסי שאנג יהיה רווי.

לא ברירת מחדל על שלך תשוקות 7

במקום שאתה לא אוהב משהו בחיים האינטימיים שלך או יש פנטזיה, רעיונות חדשים שאתה רוצה לומר כדי לבדוק את זה עם שותף או שותף. אל תדאג לתגובתם, לחשוב על רגשות וצרכים משלו. הכנות שלך יכולה להביא פירות בלתי צפויים, פתאום מתברר כי חברה כזו או חברה יוזמה וגם יש כמה משאלות מיוחדות.

לא להיות discouraged עקב Body8

טחנות על הדמות שלו וביטוי אחר על ציון זה להשפיע באופן משמעותי את הביטחון שלנו.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, הקונים הם מוצלחים צעירים אנשים גרועים יותר מאשר לנצח להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת בהירה. הכנסה זו מספיקה כדי להבטיח לחלוטין כדי לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

לא לכל אחד לא סוד שכאשר פסק הדין הזה רע, ההערכה העצמית שלך, כמו גם תשוקה מינית, מקבל מכה חזקה. להיפטר הרגלים לענות, ולשים את זה בעדינות, לדכא את עצמך עם רעיונות לגבי חסרונות צוותים. להתמקד באיכויות כמוך בעצמך. אוהב את עצמך, זהיר לגבי עצמך, לנסות לבזבז זמן רק עם אותם אנשים שאיתם אתה מרגיש נוח ובטוח.

לא להתעלל באלכוהול 9

חלק היין או הבירה, אולי לעזור להירגע, אבל עודף אלכוהול הוא מסוגל לאלץ אותך ליפול ולהירדם לתוך הכי הרבה לא נכון. כישלון נוסף שיכול למצוץ אותך - למחרת בבוקר אתה לא זוכר שזה נראה לקרות במיטה. גברים, ב הגוף שבו הוא מאוד, כמו רבים חושבים, הרבה אלכוהול, לעתים קרובות לא יכול לשמור תחת שליטה סופיה. הם גם בהצטיינות מוקדם מאוד, או לא יכול לתאונה התחיל.

אל תשכח לאבורגן 10

במקום לא, לשים את זה בעדינות, לקבל מספיק שינה, אתה יכול, זה הפך, לאבד אינטימי תשוקה ומפחית באופן משמעותי את רמת הכניסה המינית. אחת מעבודות המחקר הראו כי נשים להוציא בחלום הניח אמיתי זמן בילוי לקבל הנאה נוספת ממין ורצונם לקרבה להתעורר לעתים קרובות יותר.

ראה עבור המותניים 11

קשקשים בקנה מידה מופיע ברגע שאורכם מהרגיל? במקום שאתה ירידה כמה קילוגרמים, אתה יכול להיות יותר הפקודה חזק במיטה. בפרט, נראה כי חשש בחורים. ואפילו לא צריך לקרוא כי המחקרים של sexologists הם מלמונים כי גברים אשר מותני להיות, עולה 100 ס"מ, הם לעתים קרובות יותר רגישים סימנים של אי-פונקציונליות זיקפה מאשר גברים עם בטן שטוחה יותר.

לא לעין 12

רשימת האירועים שבאמצעותן עישון מזיק לבריאות, מאוד ארוך. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי אחד pt הוא גישה חדה כדי לדבר. חומרים מסרטנים בטבק אינם משפיעים על זרימת הדם לחץ דם, אשר גם מסוגל להתקשר, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, משימות מיניות, במיוחד שם, כפי שכולם יודעים, זכר.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. בהכרח, ראוי להזכיר את מה שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

איכות חיי המין משפיע לבסוף על מספר עצום של נסיבות. לכל אדם יש הרגלים מסוימים שאינם משפיעים על רמת הליבידו ואת תהליך המין עצמו. הם גם צריכים להיפטר מהם - תאמין לי, אתה בהחלט לאבד שום דבר, אבל רק לרכוש. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הקרבה האינטימית צריכה להישאר ערך ביחסים אישיים. זמן תכנון למין למישהו ייראה פעולה פרגמטית, אבל זה יעזור לך לא לדחות אירוע עקרוני. לכן, לעשות סימן בלוח השנה שלך מקל על תוכנית זו, אשר יהיה כך לדבר, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, לא כליל וכך לדבר יוביל יותר תכופים "פגישות" במיטה.שלך מונוטוני, ממולא לשאול, מעשים במיטה הפך לשגרה, ואתה אפילו לא יודע את זה.

Просмотров: 2130 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close