07:01
עיסוי טנטרי לונדון

עיסוי טנטרי בלונדון הולך ונהיה פופולרי יותר.

זה מקדם ריפוי מהנשמה והתעוררות מהגוף ומהווה מסע הוליסטי לריפוי הוליסטי של עצמך או אחרים באמצעות תרגול ידיים ותרגילי שיתוף אנרגיה.

*עיסוי טנטרי לונדון מציע מטפלי טנטרה מיומנים למפגשי גוף לגוף-

ניתן גם ללמד כיצד לעשות עיסוי טנטרה במתקן.

זו הנזילות של עיסוי Tantric London אשר מגבירה את ההנאה של החוויה.

ההנאות של חוויה טרנסנדנטלית בעיסוי טנטרי בלונדון מתחילות בתנועה איטית ארוכה למעלה ולמטה בעמוד השדרה. אור נלהב מהבהב דרך תנועות היפנוטיות לאורך גבה, ירכיה, צווארה וכתפיה. הגוף שלה נמס מתחת לידיים שלך, הזמן מאט כששתיהן נרגעות לתוך קצב גלי החיוני להתעוררות רוחנית ולרווחה מוחלטת.

טכניקה עתיקה זו שוחזרה על ידי דגמים מודרניים מכל רחבי העולם שהופכים אותה לאחד מהשירותים המיוחדים שלהם שהם מציעים ללקוחותיהם. עם שימוש בשירותי עיסוי טנטרה בלונדון אפשר לקבל הפגת מתחים, הערכה עצמית משופרת, ריפוי תסמיני דיכאון ועוד הרבה דברים בתמורה. https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

בקיצור, זה Tantra Massage London שעושה אותך שלם שוב בכל כך הרבה דרכים!.

עיסוי טנטרי הוא צורה של ביטוי עצמי נפשי ופיזי. זוהי צורה מדיטטיבית מרגשת של מגע. אנשים מקבלים רווחה מוגברת, הרפיה ואינטימיות עם צורה זו של עיסוי מרגיע.

הוא משתמש בתנועות ליטוף קלות על השרירים והמפרקים השונים כדי ליצור תחושה שהאדם צף על ידיו של המעסה. המטרה היא לסנכרן את המגע עם הנשימה ולהסלים תחושות זמניות עד שהן מתמזגות בצורה חלקה לתקופות ארוכות של רגיעה מוחלטת, שבהן תרגישו רעננים בגוף, בנפש וברוח. טנטרי חובק אנרגיה מינית כחלק נורמלי מהחיים שניתן להגדיל אותו באמצעות הרפיה עמוקה שבה אתה יכול לחקור מודעות קדושה.

טנטרה היא סוג של הקלה מינית עם אלמנטים של תיווך ורוחניות. מטרתו היא לשפר את האינטימיות ולגלות חושניות.

עיסוי טנטרי הוא תרגול רוחני המעורר רגשות ארוטיים חזקים ויכול להוביל לשיא חוויות מיניות. עם זאת, זה לא רק עיסוי אירוטי, או ליתר דיוק האם זה צריך להיחשב גם כטכניקה נסתרת או מיסטית?

עיסוי טנטרי הוא אומנות ריפוי הכוללת החזקת אנרגיה ברמות העדינות ביותר של הגוף ושיתוף האינטימיות העמוקה ביותר עם בן הזוג.

יש תיאוריה תרבותית שחלק מהשיטות הטנטריות מקורן באדונים טאואיסטים בסין. המאסטרים הללו שילבו אמונות בודהיסטיות לגבי הריק וניסו למצוא דרכים לחבר את הפרקטיקות שלהם אל השלו והטרנסצנדנטלי.

האמנויות הטנטריות מתמקדות בעיקר בחיבור, אחדות ואיזון תוך שאיפה למצוא את הדברים הללו בתוכו תחילה. https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

מתרגל טנטרה עשה משהו מדהים כשהם משלבים שלווה פנימית אישית, תשוקה והנאה בבת אחת!

עיסוי טנטרי הוא טכניקה מזרחית המקדישה תשומת לב רבה יותר לסיפוק הרגשי, הרוחני והחושני של הלקוח, בניגוד לגירוי מיני בעיקר.

השימוש בעיסוי טנטרי על ידי הרוכשים שלו יכול להציע תחושת שלווה ורוח.

Просмотров: 105 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close