12:43
איזה מהווה עדיף לקיים יחסי מין?

במועד הראשון, אנשים מתנהגים בהיסוס. הם מקיפים יותר מהרגיל. לפני אדם - פנים חדשות כי היא לגלות ולהראות את עצמך. הצג באופן טבעי מן הצד הטוב ביותר. בפרט, זה נוגע לגבר. הוא חייב לגלגל את כל היתרונות שלו, להראות מה הוא חזק, אמיץ.

התוכן של המאמר

1 שמונה הודעות למין הראשון

אחרי הכל, זה ירצה לבנות אישה.בפוסט הזה, הנערה לא צריכה לעשות שום דבר, אבל חוסר קשר חזותי מאפשר לך להתחדש על רעיונות כמו "איך כרגע הפנים שלי מסתכלים?-. לחדירה עמוקה ביותר, יש להציב את הילדה רגליים בהרחבה. אם היא עדיין לא מוכנה לכך, יש להביא את הרגליים - החודר העמוק ביותר לא יעבוד, אבל הרגשות יהיה כל כך צבעוני. הנה כמה עריסות להוות כי מניחים גבר לבנות שיטת פעולה ולא ליפול לתוך הפנים בוץ.

8 תנוחות עבור סקס ראשון

לוֹטוּס

היציבה מושלמת לזוגות שבהם בתולה היא הצעיר. כי הוא (כמעט בוודאות) הוא מאוד מאוד מודאג, הכל יכול ללכת לגמרי לא בגלל שאני רוצה hahal. בתוך זה המקרה של הנערה שווה להראות מודעות וסבלנות.

התנוחה עצמה מספיקה: הצעיר מגיע מלמטה, אישה, להציב, למעלה, לפנות, שותף. זה יכול לשאול את הקצב, ואם הכל יסתיים במהירות רבה, הזמן שותף ל"סיבוב השני "לאחר הפוגה קטנה.

מחקר ארוטי

כדי להירגע לפני סקס, התחל עם אוננות הדדית. לשכב על הפנים בצד אחד לשני.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, לקוחות הם צעירים משגשגים שרוצים לנצח במבט בחופשה, לוקח ידית עם אישה בהירה. הכנסה זו היא למדי, אז כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל הדרוש.

יונה עצמה, פרטנר, לחקות תנועות זה לזה ולא ממהרים, ושמחה רֶגַע.

ליטס ישנוני

קודם כל בשבילך בכלל תנוחות מורכבות וניסוי עם סקס קשה ומווער. לשים לב פרלוד, כך שני השותף לפי הצורך כדי להירגע ונרגש ללכת על "המעניין ביותר": אישה נופלת על גבו, ואת השותף שלה יושב לפני ברכיה. רגליו של הבנות נזרקות על רגליו.

כדי להרחיב הנאה, לקנות עבה יותר קוֹנדוֹם.

תנוחה של כפות

הצעיר והאשה שוכבים בצד, בראשם מכוונת בדרך אחת. רגל אחת של הצעיר זורק על הגברת ומגיעה היא אחורית. יד חופשית הוא יונה השד השד. אישה חופשית ידיים יכולות לעורר את הדגדגן (אצבעות או צעצוע).

פנים אל פנים

איש קשר חזותי יוסיף למה שקורה רגשית. קבל פנים אל פנים, יושבים קצת לצדדים זה לזה - סקס במצב זה אינו מתאים לחדירה העמוקה ביותר (זה בשבילך ולא נדרש), אבל יש לו מספר יתרונות.

בישראל אין שטח דעות קדומות אם המילה באה לעבוד בסוכנות הליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים את זה, בתורו, אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור של מעמד ציבורי.

אם מין עומד כואב, יכול לחזור על אותה עמדה כבר שוכב במיטה.

לרקוד על הברכיים

כמה בנות נבחרו במודע עבור הראשון סקס הוא לא תנוחה מיסיונרית, ואת תנוחת הסוס לשמור על עומק תחת שליטה חֲדִירָה.

הצעיר נופל על המיטה, האישה יושבת מלמעלה. לנוחות, היא יכולה להסתמך על ידיו על כתפיו. למהר צריך - האטה לאט לאט לזוז, יותר חזותית הנאה תקבל אותה נבחרה. גם בתנוחה זו נוח להפריע רגע וליהנות נשיקה ארוכה.

מיסיונר קלאסי

קלאסי לא גיל. אם אישה רוצה לקחת הכל בשליטה משלה, הרגליים צריכות להיות כפופות בברכיים ולמשכות לעצמך (מחבקת בָּחוּר). אז זה יוכל לשלוח שותף ולבקש מהקצב.

דוגגי

ובמין ראשון. זוהי עבודה אינדיבית. האיש מניח את כל הכוח, פנטזיה ותחכום.

ליהנות מהם לחלוטין, כי בפעם השנייה לא יהיה! בחר תנוחה נוחה עבור המין הראשון לטבול את עצמך בתהום של הנאה.

לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

סקס ראשון תמיד מתרגש לשני השותפים. אני ממליץ לקרוא את המחצית השנייה שיש לך - 1. אז הצעיר יידע כי יש צורך להתנהג בזהירות רבה, ויש תשוקה טובה יותר אחד פעם אחת. בנוסף, אתם יכולים להירגע ולהרפות של אימה. אישר - אם אישה דואגת או מפחד ממין, השרירים של הנרתיק הם דחוסים, אשר למעשה יכול לעשות חדירה. לתפוס מין 1 כתהליך טבעי.Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

Просмотров: 4313 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close