13:45
צד קרוב של הלקוח: כאדם בוחר מעסה

עבודה ספא זכר מרמז מוצק תחרותי בין המאסטרים. העובדה היא שגברים מקבלים את הזכות ללא עזרה של אחרים לבחור גברת. עשוי להופיע כמו שאנחנו כל הזמן לומר, מצב כזה כי נערה סוף סוף לבחור לעתים קרובות יותר מאחרים, ואת הממוצע וההכנסה יהיה גבוה יותר. אז אין לך שום ייחוד, אתה צריך לנסות איכשהו להתבלט מן המסה של עובדים אחרים. אנו נראה איך חושבים נציגים, כמו אנשים רבים חושבים, התוכנית החזקה, בסופו של דבר, בוחר נשים ומה תשומת הלב שלהם לפני כן.

אילו שיטות של מוזחין יבטלו את העיסות

כל הנציגים, כפי שאנו מבטאים, התוכנית החזקה היא הגישה שלנו, כמו רבים באים לידי ביטוי, פורמט פנאי דומה. חלקם לא אכפת לבוא רק לסלון על העובדה כאשר זה נחוץ, אבל במשך שאר עיסוי ארוטי, כמו חגיגי. הם סוף סוף סוף סוף מוכן לאירוע זה, כך הגברת בוחרת עם scrupul מיוחד. ישנן מספר שיטות, כי הלקוח יכול לבחור מעסה עבור הפגישה עבורם:

  • נשים מסתכלות על האתר. לפחות קצת טוב כמו עיסוי, סלון עיסוי הוא אתר שבו האורחים יכולים גם להפוך את מחירון, זמין לתוכנית ולהסתכל על הקטלוג עם מאסאוזס. באופן מסורתי, השאלון סוף סוף מספק את כל הנתונים על הבנות כי אינטרסים הראשונים נציגים כמו מין חזק: צמיחה, צבע שיער ועין, גדלים, משקל ומאפיינים של הדמות, הרשימה, כפי שאנו רגילים לדבר על שירותים, כפי שאנו משמשים כדי לדבר על שירותים, כפי שאנו נמצאים כל הזמן מדבר, מיומנויות מיוחדות. יש צורך להדגיש את העובדה כי יש לך יותר יש את הכישורים, יותר יפה כמו אנשים משמשים להביע את הפרופיל שלך.
  • כמה סלונים מוכנסים גם בשאלון ראיון קטן, שבו המעסה, הפך, יכול לספר לעצמם, לאינטרסים ולתחביבים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל עובד לחלוטין על טקסט זה: בצבעים, לכתוב את היתרונות שלך להוסיף כמה הצעות הדורשות את הבחירה במיוחד. לפרטים נוספים לחצו כאן

    תשומת לב מיוחדת יש לתת גם לתמונות. לאורח, זו הזדמנות, בסופו של דבר, לראות את הילדה מכל הפינות. אם הסלון אינו מתאים למפגש צילומי לעובדים, כך שהתמונות של הנערה מציעות משלהם, מתיק אישי. זה סביר כי אתה צריך לבחור יותר, בעוד אנחנו כל הזמן מדברים, sexpile, כפי שכולם אומר, תמונות מיוחדות, כך ללקוח יש את הרצון לקבל את הרצון לבלות איתך.

  • בחר את אנשי המקצוע שיוצאים בתא. זה קורה: הבנות ללכת לחדר ולבסוף מיושרים ברציפות, והלקוח בוחר מה יותר בטעם. על "Gest" או מה שנקרא deflotto, כל הזמן הכרחי, הפך, מתברר בטעות טובה של הרוח, חיוך לפלרטט עם האורח. ללא ספק, כדאי לזכור כי כדאי לשלם התגלות. בגדים, איפור ותספורת חייב להיות מושלם. גם אם אתה רק סיימת את ההפעלה, אתה צריך למצוא כמה דקות לשים את עצמך בסדר. זה כמעט אורח שרוצה לבלות עם איך רובנו משמשים לומר, לא מתנודד ומופע, איך להתבטא על ידי עיסוי מטפל.
  • ייעוץ עם מנהל המערכת. כמה נציגים, כפי שכולם אומרים, התוכנית החזקה אבודה, כאשר הם רואים לפני עצמם כמו אנשים רבים חושבים, נשים מרהיבות, ואז סוף סוף לפנות למנהל מנהל, כך שהוא סוף סוף עזר להם לעשות בחירה קשה. מסיבה זו, יש צורך לקבל דברים מצוינים עם האיש הזה, ואפילו ידידות יותר, אז, סוף סוף, יהיו יותר סיכונים כי ימליץ עליו במיוחד. עם כל זה, עדיף לדעת סוף סוף שונה מאוד, שכן רובנו משמשים לדבר, טכניקות עיסוי שיש תוכניות זכויות יוצרים במלאי, כך מנהל צבע יכול רק לצייר את היתרונות שלך.
  • זכור כי הזיכרון הראשון הוא החשוב ביותר! כלול את האורח, אתה יכול גם להיות, לשאול אותו כמה שאלות, מכריזה על כמה מחמאות. באופן כללי, לעשות הכל כדי לשלוח תשומת לב ספציפית לך. זוחל smirk, זוהר בהרבה עיניים והרצון לקחת עבודה - זה בדיוק מה יכול פשוט לארגן אורח.

    האזן ללקוח אומר. כולם יודעים שאם יש לו תשוקות מיוחדות לפגישה, הם בוודאי בהחלט לקחת בחשבון. לדוגמה, תקוות לדיונים כנים או להיפך, היא מעדיפה לקבל הנאה, כפי שכולם אומרים, שתיקה מוחלטת. הצג עם כל המראה שלך אתה כמו שאנשים משמשים להביע, מומחה אמיתי בעסק שלך והוא בוודאי לא תצטער, אם, בסופו של דבר, תבחר לך במיוחד.

    Просмотров: 113 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close