13:55
כיצד לזהות את הבלם בחסותך

תארו לעצמכם, אתה, הפך, פגשתי את נותן החסות שלי של חלומות: הבטוח זהיר, נדיב ... מה עוד נחוץ לאושר? אבל אחרי כמה זמן, בסופו של דבר, שים לב שזה תלוי האדם לא רק מבחינה כלכלית, פסיכולוגית. המריבות מתחילות, להרגיש את הפרת זכויותינו, המפגשים מוצגים במצב של שפע, אבל אחד חושב רק לפער מוביל לסיוט. על פני כל הסימנים שהיו, מה האיש שלך, לשים אותו מעט, התברר להיות aduiser. במצב זה, התשואה היא אחת - מהר יותר, בסופו של דבר, לרוץ מאדם זה, אבל זה, באופן כללי, התקציב לא קל. התעללות יכולה, להיות, כדי לתמרן רגשות ורגשות, ובחצה "לתפוס" עבור הקורבנות שלהם, כי הם הושקעו, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומר, הרבה כסף וכאילו בילה הרבה כוח. נראה כמו יחסים אלה בשבילך אתה עדיין צריך להתאושש. אולי מה בדיוק הוא להימנע דומה?

כמחמאות על העלבונות ..

לזהות את המתעלל, אם לא, כדי לשים את זה מתון, ללמוד על היבטים ספציפיים, זה די קשה. בהתחלה, אדם יהיה נחמד וטוב, אבל זה נעשה רק עבור מה שיש לך, כמו רבים מאיתנו משמשים לדבר, חיבה חושנית. וזה אפילו לא צריך לדבר על אילו נערות הם נפגשים לעתים קרובות יותר על הפיתיון, אשר נופל באהבה במהירות מרתק, ולכן, כאשר אתה בוחר חסות, הוא יש צורך כל הזמן כדי לשמור על מוח מפוכח קרוב ל התנהגות של גבר. המתעלל מתחיל באופן שווה להפגין את הפנים האמיתיות שלו. בהתחלה זה תמיד אומלל, מאוחר יותר זה הופך את כל הברוטלי. שים לב כי עם כל זה תוכלו לחוות את ההרגשה של אשמה ולחשוב כי הסיבה, כפי שכולם יודעים מה הם מפונקים, במיוחד בשבילך.

כתוצאה מכך, חיסול מלא של ההערכה העצמית של הנערה יהיה אחריו, ואת החסות יובא בסופו של דבר לרגשות שהוא הצליח גם יליד והעובדה שתסתלק באופן מהותי. זה יהיה כל הזמן להדגיש כי זה לא נחשב איתך, כמו לא הכרחי, אף אחד לא צריך, וכך לדבר לעשות את זה עם סדירות כזו שתאמינו להאמין בקרוב. פעימות - זה לא הכי גרוע כי סוף סוף הוא מסוגל לעשות נציג, כמו רבים מתבטאים, סקס חזק עם הדרך שבה אנשים משמשים להביע אישה. הרבה יותר גרוע מאשר אלימות רגשית. להשאיר את המצפון ואת הנפש מאוד עמוק יותר "פצעים".

על מה שהם עושים?

הכל פשוט מאוד כאן - תחושה של עליונות משלה. כל נותני החסות אינם מספיקים שאישה תלויה בפינוננציאלית שלהם, הם רוצים שליטה מלאה. לעתים קרובות מאוד, החבר 'ה האלה היו ילדות קשה, וחוו את הדיכוי מן הגברות: מורה, אמא, סבתא, אחות גדולה. ההתנהגות שלהם בבגרות - נקמה טיפוסית של כל הנציגים, כפי שנהגנו לדבר, יחסי מין חלשים.

סימנים שלבסוף להניח להכיר באבזר

ישנם מספר רגעים בהתנהגות, אשר בסופו של דבר, מסייע להבין איזה סוג של אדם מולך:

  • התעללות אינן פולנות לבעלי חיים, קשישים וילדים. הם יכולים להיות מאוד באגרסיביות, לשים את זה מתון, לדבר בכתובת שלהם. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה שאנחנו כל הזמן מדברים, חלש - סימן, כפי שהוא הוקם להביע כי האדם נוטה לאלימות.
  • התעלם מהקצוות האישיים. אם אדם לא לוקח דברים בלי שאלה, הוא רצה בלי לדפוק, אז זו סיבה לחשוב. אז את acuser discantla כי הוא חופשי לעשות כל מה שהוא יעשה את זה.
  • מבקרים ללא שינוי. אנשים כאלה כל הזמן מגלים מה למצוא. לא לכל אחד הוא לא סוד כי זה ישיר, אחרים. אם על המינוי הראשון אתה נראה כמו החסות האפשרית מגנה את כל אלה המקיפים מפתח רע, זה יהיה בקרוב כל כך איתך.
  • שליטה מלאה. מקרים של תוכן וחסות, למעשה, הוא בחינם. אף אחד לא צריך להגיד שום דבר עם כל מה שהאמין שהוא הסכים רק בהתחלה. ללא ספק, כדאי לזכור כי הקובץ המצורף הוא כל הזמן תוהה איפה ועם אשר בילית את הזמן הפנוי שלך. זה יהיה רע אם לא נבחן כי עם כל זה יהיה לדבר כדי להראות את אי שביעות רצון מפורשת שאתה לא, בסופו של דבר, שאלתי אותו רשות או לא קראתי. יש צורך לומר שבסופו של דבר הכל יופחת לעובדה כי ללא הידע והמעבר שלו הם לא יכולים להיות נרמס.
  • בידוד מאנשים אחרים. לא חבר, ידע ואנשים אחרים בחיים שלך לא יכול להיות. ללא ספק, כדאי לזכור כי אתה צריך לבזבז זמן או עם זה, או לשבת לבד. ואז אביזיור מובטחת שמישהו, בסופו של דבר, יכול לפתוח את העיניים בשבילך לאמת ולמתח מערכות יחסים "חולים" אלה. עם כל זה, זה יבקר ומים את העפר כל הסוויטה שלך, משכנע שאתה לא חייב לדבר עם האנשים האלה.
  • טיפול מרגשות. האיש כל הזמן לדבר יהיה מאוהב ולכן לומר לומר שאתה בשבילו - כל החיים. איך זה לא היה מוזר, אבל זה טריק ראשי. אז את abtotor מנסה לשמור על עצמך. קשה מאוד להתנגד למשהו שבו אדם הוא באמת cruciferous אותנטי, באופן כללי, אומר כמה אנשים חושבים, רגשות חיבה.
  • זה לא רשימה מלאה. אתה עדיין יכול, בסופו של דבר, להוסיף תחושה מתמדת של אשמה, גם אם לא עשית כלום, תנודות מצב רוח הם גברים, עלבונות, רעלה תחת jout וכן הלאה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

    זכור משהו כי המטרה של הצופה היא לדכא את הרצון שלך, להעלות הערכה עצמית ולקרוא לך ממנו. זה ידוע במיוחד להיות כי הכל כבר בא לידי ביטוי בתשוקה, הפך, לשלוט, לבקר, עלבונות ולדיונים בלתי מקובלים שאינם נחשבים, שכן כולם יודעים, אף אחד לא צריך. עם כמה באים לידי ביטוי, הסימנים הראשונים של התנהגות זו חייב להתבצע על ידי חסות כזו, ללא קשר לכלים עצומים שאתה משלם בשבילך. בריאות פסיכולוגית היא יקרה יותר. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי מערכת כזו הרסנית היא גדולה בזמן שאנחנו כל הזמן אנחנו לא רוצים לפגוש גברים.

    Просмотров: 4649 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close