12:43
למעלה מין יפה תנוחות. המלצות מומחה לנשים וגברים

אנשים עם תחושה מחרידה של נסו נפלא להקיף את עצמם עם יופי בכל תחומי החיים. תנוחות יפות במין חשובות הן לגברים שאוהבים את עיניהם ועל נשים שגם הן נרגשות מהעובדה שהאדם שלהם מביט בהם בלהט במהלך יחסי מין.

התוכן של המאמר

1 "חתול" 2 "כיסא חשמלי" 3 "רוכב לאחור" 4 "בייגלה" 5 "כלב שוכב" 6 "בוכנה" 7 "בלרינה" 8 "פוזן" 9 "מפל" 10 "69" 11 "תענוג" 12 "כפות" 13 "orvesory" 14 "אופניים" 15 "מכונית"

"חתול" אני

יתרונות: הדגדגן גְרִיָה. על פי סקר ל -75% מהנשים, מאלה שקשה לחוות אורגזמה להשיג את זה בעמדה זו. זהו אחד העמדות האפקטיביות.

טכניקת ביצוע: ויזואלית Pose דומה למיסיונר, אבל עם ניואנסים קטנים. רגליים של נשים להיות כפוף בזווית קטנה. זה יאפשר לך להעלות במהלך חיכוכים הירכיים לגירוי טוב יותר.

האיש ממוקם על אישה מעט מעל לצד, מעט באלכסון. ריתוך רגליים נראה ארוטי ו מינית בכל פרספקטיבה, ומגע ישיר של שותפים נותן תחושה של מיזוג מלא במהלך מעשה האהבה.

אדם לא צריך להתחייב רק לדחוף תנועות הלוך וחזור. אתה יכול להתנסות ולעבור מעט מימין / שמאלה, לתאר את המעגל או שמונה. מחידושים כאלה שותף יקבל הרבה יותר הנאה.

"כיסא חשמלי" 2

יתרונות: G- נקודה מגורה.

טכניקת ביצוע: גבר לשבת על קצה המיטה (ספה, כיסא ועוד.), נשען על הרצפה. נְקֵבָה לשבת מלמעלה, בחזרה אליו, כוונון זווית החדירה של הפין ואת העומק. זה נע קדימה / לאחור "תנועות" חותמות ", לחוץ היטב לתוך האגן בת זוג. לנוחות, אתה יכול לטפס על כל השטח סביב או רגליים של גבר. דירות דיסקרטיות בחיפה

אז האישה שולטת ולעשות זאת, כל כך נחמד לה. האיש נשאר רק להחזיק את מותניה או שדיים. אם הידיים הן בחינם, אתה יכול ליישם אותם עבור חיבה נוספת דגדגן, פטמות.

הכי מרגש תנוחה זו היא כי אישה בתהליך של נהנה, זורק את הראש שלך ושפשף על גבר. אפקט מדהים שהיא מראה גם אם השותפים עוסקים במין מול המראה.

"הרוכב הפוך" 3

יתרונות: יופי חזותי עמדות ואישה מלאה שליטה בעמדה זו.

טכניקת יישום: אדם שוכב על גבו, ראש על הכרית (אם תרצה). הגוף רגוע לחלוטין. האשה יושבת מלמעלה, חזרה אליו, נשענת את ידיו על ברכיו של גבר ומזיין קצת.

היופי של תנוחה זו בה יוצא דופן ובצורה שפותחת אדם בתפקידו. גָמִישׁ של גב נשים, עגולות מעוגלות, דם שפכו שפתיים סקס חבר eregated - הכל כמו במסורות הטוב ביותר של פורנו האירופי.

במקביל, אישה יכולה לבצע תנועות שונות (למעלה / למטה, ימינה / שמאלה, קדימה / לאחור) עם כל מיני משרעת (ככל הגמישות של האגן). זה לוקח הן הרבה הנאה. עמדה זו נכללת גם בדירוג ההודעות הטובות ביותר למין!

"בייגלה" 4

יתרונות: הכי עמוק חֲדִירָה. השותף מתמודדים אחד עם השני והוא יכול לראות תגובה הדדית.

טכניקת ביצוע: אישה לשכב בצד, מטאטא רגל אחת. גבר לעלות על ברכיו להתמקד רגל אחת. חשוב להבין שהצדדים צריכים לחפוף ואם אישה שוכבת בצד ימין, אז אדם צריך להסתמך על האיבר הנכון.

שמו של התנוחה הוא מאוד עיצור איתה המציאות, כמו מקלעת הרגליים באמת דומה למותקים אלה מוצר. להיות פנים זה לזה, אדם יכול לעורר גם אישה ידיים (בטן בטן, פטמות, צוואר, ציפור). זה תנוחה יפה הוא נהדר מתאים לאותן נשים שחוות בעיות בגבם ולא יכולות ליהנות חדירה עמוקה בעמדה של סגנון doggi.

"כלב שוכב" 5

יתרונות: Pose הטוב ביותר עבור הישגים של אורגזמה נרתיקית.

טכניקת ביצוע: אישה לך אל הבטן, קצת גורפת את ברכיו ומעלה את האגן תחת קטן זָוִית.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות, אם ההצעה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי בתורו Esquiten לא היה יותר מאשר שותף מלווה באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP הופך מחוון סטטוס.

לנוחות תחת האגן, רולר ממוקם, ואז אין צורך זן את הגוף התחתון לתיקון המיקום. הרגליים ניתן לחצות פנימה קרסוליים. אדם נשען על הידיים המוארכות בא מאחור.

לכן, זה יכול לגמרי להתבונן בתהליך כולו של soiling, כמו גם לשלוט בו, תוך התחשבות בבקשות או העדפות נשים. הודות לחדירה עמוקה וביכולת לבצע תנועה של אמפליטודות שונות, אישה עם הסתברות גבוהה יחווה אורגזמה.

אם ברצונך להוסיף קשיחות המין, גבר יכול לנשוך גבה או הצוואר של השותף, וגם אבזם צווארו של אחד בבסיס (העיקר שלא יגזים). אישה גם יכולה גם לעורר את עצמו, לשים את ידו תחת עצמו וליטוף את הדגדגן. באופן כללי, מין תנוחות על הבטן צריך לנסות כל זוג!

"בוכנה" 6

יתרונות: גאות של דם הראש מספק הרבה תחושות חדשות, כמו גם את היתרונות של זה עמדה.

טכניקת ביצוע: אישה עבור אל הגב ומעלה את האגן והרגליים אנכית, מניחה את ידיו או מאחור או במיטה. איש, להחזיק, רגליים, שיווי משקל, נכנס לשותף, כאילו בולט. חשוב לא להסתפק בכל שקילה ולא לעשות תנועות חדות לא לפגוע בעמוד השדרה והצוואר.

היופי של עמדה זו סגורה מקוריותה, כמו גם ביכולת לגוון חיכוך. על ידי כותרת זה יכול להישפט כי הם יכולים להיות איטיים ועדינים וחזקים אֵלַסטִי. גבר יכול להסיר את הפין לחלוטין מן הנרתיק וללא קושי לגרום להם לשרוף תנועות מעגליות של איברי המין החיצוניים. אוֹ לעורר את איבר חינם קליטוריס.

"בלרינה" 7

יתרונות: מיידית צור קשר פנים אל פנים, חינם עבור יד נוספת של שני השותפים. כמו כן, המיקום מתאים למין מחוץ לחדר השינה, כפי שהוא לוקח קטן מֶרחָב.

טכניקת יישום: שותפים ממוקם פנים אחד לשני. אישה מרים רגל אחת (או מכניסה אותו על כל בליטה נוחה), מסתמך על הקיר מעט לדחוף את האגן קדימה. גבר נכנס לאישה ומבצע חיכוכים מתקדמים.

היופי של יציבה זו במין ביקר בעין בלתי מזוינת. שני גופים ארוכים שחטפו באת-אקסטזה, מלטף את עצמם בכל המקומות הזמינים - מה יכול להיות סקסי יותר. אבל אם זה קורה בכל מקום לא מוכר עם היכולת להיות מזוהה, אז תשוקות הן הכנסה יותר.

"פוקן" 8

יתרונות: הזדמנות קבלת אורגזמה מהירה ובהירה באישה עם מינימום של עלויות פיזיות גברים.

טכניקת יישום: שותפים נמצאים בתנוחת הישיבה, רגליו של הגברים המדוללות ומעט כפופות בברכיים, גוף הגוף יהיה נזרק בחזרה (עבור יציבות גדולה יותר יש צורך להסתמך על הידיים על מיטה). אישה לשבת על הפין של גבר וזורקת את רגליה על כתפיו, היא ידיים כמו גם שותף, מוטלת על האופקי.

זה יוצר נוספים המתח בשרירי אזור האגן וסבירות קבלת אורגזמה עליית פעמים. ראוי לציין כי במצב זה שני השותפים יכולים לזוז בטקט זה לזה ולעקוב אחר התגובות.

בעמדה ישיבה כאשר הצמד ממוקם פנים אחד לשני, יש עוד מיקום יפה מאוד רומנטי - תנוחה לוטוס במין!

"מפל" 9

יתרונות: התחזק זרימת הדם גורמת להתיז של הנאה, ואת הנוף של אישה מלמטה למעלה מחזקת המשאלות. במקרה זה, עומק החדירה מתקרב למקסימום.

טכניקת ביצוע: גבר החלק התחתון של הגוף עוזב על המיטה, ואת העליון מוריד על הרצפה. נְקֵבָה לשבת על זה מלמעלה, כמו בעמדה של הסוס, רק הרגליים מוחכונים לחלוטין ברכיים והיא עוצרת את קצה המיטה.

ביצוע תנועות מתקדמות, אישה מביאה את עצמו לאורגזמה ואיש שלו, נותן לו מותג חדש להרגיש.

אונסקרטים מאומנים חלום לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. אבל אלה לא הרגעים החיוביים היחידים בעת עבודה.

גבר מסתכל על האשה שלו, את הסחיטה בעוצמה על זה, אפילו יותר נרגש.

"69" 69

יתרונות: הזדמנות שביעות רצון סימולטנית עם שותפים באמצעות טכנאי מין אוראלי.

טכניקת יישום: אדם שוכב על הגב, הרגליים מעט גרושה. אישה ליפול עליו מלמעלה נוגם. פיה צריך להיות מול הסמכות המינית שהיא הולכת לְלַטֵף. הרגליים כפופות בברכיים, והאגן נדחף כמעט קרוב אל הפנים גברים למניפולציות דומות.

Pose הוא יפה מאוד מרתק מראה. זה נראה כמו סמל יין יין, אריגה של זכר ונקבה התחיל, אחדות האלמנטים. עבור אוהבי מתקדמים, יציבה זו ניתן לשדרג - להפוך מעל 180 מעלות ולהפוך את האיש הראשי או 90 מעלות קבל שוויון.

"תענוג" 10

יתרונות: עומק חדירה, קשר קרוב לעור, הזדמנות לגבר להראות שלהם יכולות אתלטי.

טכניקת ביצוע: גבר מרים אישה בזרועות ומשמעת את גבה על הקיר או שומר על המשקל, במקביל, ביצוע חיכוכים, כאילו לשתול שותף על הפין. אישה ב הופך את תורו לתפוס את השותף עם ידיו מאחורי הצוואר או הכתפיים והרגליים טליה.

יופי ובאותו זמן המורכבות יציבה זו היא לשלוט במצב. גברים צריכים להחזיק שותף על אחת הידיים, לשמור על איזון כדי לא ליפול ולא לשכוח חיכוך.

עם זאת, אם אדם אכפת עמדה זו, זה יהיה הכי הרבה. אחרי הכל, תחושה של חדירה עמוקה ואת הגירוי סימולטני של הדגדגן של אנשי הערווה לגרום תחושות מדהים כי מסתיים אורגזמה מהירה ומהירה.

לכן, עמדה זו יכולה להיות נועזים כדי שם את מין המין הטוב ביותר עבור נשים. למרות שגברים יספקו פחות הנאה.

"כפות" 11

יתרונות: נעול ב סקס ארוך, לא מתוחכם. מאפשר לך להתאים את הקצב, עומק החיכוך. אִידֵאָלִי תנוחה לאישה בהריון עם בטן גדולה או לאנשים עם מסה גדולה גוּף.

טכניקת יישום: שותפים ליפול בצד בכיוון אחד. גבר נכנס לאישה מאחור, מתחייב פרוגרסיבי, תנועות דחיפה. נשי רגליים ניתן להעביר יחד, או האיבר העליון הוא כפוף בברך ואת להפסיק נשען על הברך השנייה.

במיקום כזה זה נוח לעסוק עוד מלטף קליטציה ופטמות, כאדם ואישה. בְּ צריך אישה יכולה להסתובב ולשכב בזוויות ישרות לגבר חדירה עמוקה יותר.

אם אתה רוצה יותר אחדות שותפים יכולים לפנות זה לזה ולמשך לחיכוך בלתי מתפשר, באותו זמן בעדינות ונשיקות חושיות וללטף זה לזה.

"Anvil" 12

יתרונות: גירוי נקודה, עומק חדירה.

טכניקת ביצוע: אישה לך על הגב ולחץ את הרגליים כפופות בברכיה אל החזה. איש, בהתבסס על הידיים המוארכות, לאט נכנס לנרתיק. מיקום גורם זווית כניסה מסוימת, שבה החזית מגורה ביותר קיר הנרתיק.

חשוב להיות זהיר ולא השתמש חדה, דחיפה תנועות - כפי שהוא יכול לגרום מוחשי כְּאֵב. זאת בשל העובדה שכאשר אישה מושכת את הרגליים, עומק הנרתיק שלה מפחית ושפתיים מין חוצות מתגלות. ומאז אזור זה במיוחד רגישים וחיכוכים צריכים להיות איטיים ומוסדרים על ידי האישה עצמה.

לקבלת רגולציה טובה יותר השותף יכול לגעת בעקבות בחזהו של האיש ובכך לשרת אותו אותות.

"אופניים" 13

יתרונות: עמוק חדירה, מראה מרגש של אישה ופין בו.

טכניקת ביצוע: אישה עבור אל השולחן (או כל משטח גבוה), רגליים למעלה, עם האגן שלה מעט תלוי מקצה פני השטח. גבר מניח את רגליה לעצמו כתפיים ומגדלים אותם בירכיים או מחזיקה בקרסול ועושה תנועות מתקדמות, לסירוגין אותם עם עגול או שמונה בצורת.

קסם של עמדה זו - הנאה חזותית לגבר. עבור תשוקה גדולה יותר, השותף יכול ללטף את הדגדגן שלך או כל חלקים אחרים של הגוף זמין בשלב זה. האיש צריך להיות זהיר עם עומק הכניסה, כי בשל המיקום של הרגליים אורך הנרתיק מופחת מעט.

"Tack" 14

יתרונות: גדול משרעת התנועות.

טכניקת ביצוע: גבר עומד, ואישה נעשית בזרועות ועזרה של שותף זורק את רגליה הוא על מותניו או את הזרוע הגרועה ביותר. תיקון taz עם הידיים, בן אדם יש צורך לבצע תנועות מתקדמות (גב / גב, תנועות עגולות, ימין שמאל).

חיצונית, התנוחה דומה לבוש, מזל מריצה. עם זאת, הקבלן לא לפתוח את הסוג שנפתח גברים שמזמינים אישה.

עמדה זו מספר שינויים:

גרסה קלה - אישה שוכנת על המיטה. לכן, העומס על הזרועות אינו נכלל. גרסה מלאה - עבור אוהבי מתקדמים. האישה היא לא חזרה, ושדיים לאדם. באותו זמן היא צריכה כיפוף הגב שלך הוא יותר מהרגיל ולהיות בסם.

אנו מציעים גם לך לקרוא את המאמר על תנוחות נלהבות ביותר במין נוסף על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

תנוחות יפות במין יעזור לקבל אורגזמה בהירה וליהנות באופן מלא את תהליך החדירה. עם זאת, זה לא כל מה שאתה יכול לעשות כדי לשפר באופן משמעותי הנאה. נסה גרבונים עם גישה - אלה תחתונים, מרגש להפליא הן שותפים! לפני שאדם נפתח רק מחזה גדול. בנוסף, זה מאוד נוח: גרבונים עם פתיחה מיוחדת או חריצים יאפשר לך לארגן ליטוף ארוך, חושני, ולאחר מכן - קרבה מוארת ונלהבת. זה כמו סקס בגרביים, רק הרבה יותר מעניין. לנצל את הסוד הזה!

Просмотров: 120 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close