17:57
מהי מסיבה קינקי ומי מבקר בהן

דה 2016, שתי נשים נועזות אטרקטיביות הציעו את המסיבה העשירה של הבירה ללא גבולות. הרעיון הושאל ממועדונים פריזיים וגרמניים. פורמט המפלגה הקינקי אינו מבוקש רק בקרב צעירים, מבוגרים אנשים עשירים שמחים להגיע למסיבות כאלה. מה צפוי מאירועים כאלה?

מסיבה קינקי - מה זה?

פשוטו כמשמעו הביטוי מתורגם כ"מפלגה אקסצנטרית ". כן, זהו אירוע ללא איסורים מיניים. כמובן, פעולותיהם של המשתתפים מנוטרים בקפדנות. משהו לא טיפוסי ולא מקובל בשבילו לא יכול לקרות לאורח. כל הפעולות מבוצעות רק על ידי הסכמה הדדית.

המארגנים רדפו רק מטרה אחת - לתת לאנשים את האפשרות להירגע ולהודות ברצונותיהם האמיתיים. עבור לאירוע בזוגות או לבד. גברים עשירים שוכרים לעתים קרובות מלווים במסיבה. הילדה מרוויחה כסף טוב בערב, מלווה את הלקוח.

"סקס ווזנהינקה"-מה שנקרא שבילי קינקי אנשים חסרי תקדים. כן, יש המון מופעים נלהבים ורגעים פיקנטיים. אבל הכל הדדי! זהו הכלל העיקרי של אירועים כאלה. אם האורח מעדיף להיות צופה, אף אחד לא יאלץ אותו למופע או לפעול כלשהו.

נערות ליווי בתל אביב והמרכז - בחורות סקסיות וחרמניות מחכות לפגוש אותך. היכנס לאתר סקס אש וצפה במבחר נערות ליווי בתל אביב והמרכז לחוויה אינטימית וסוערת.

כללי ההתנהלות העיקריים בסעת קרובי נערות ליווי בתל אביב משפחה

נערות ליווי בתל אביב והמרכז - בחורות סקסיות וחרמניות מחכות לפגוש אותך. היכנס לאתר סקס אש וצפה במבחר נערות ליווי בתל אביב והמרכז לחוויה אינטימית וסוערת.

איך כל הזמן כל יום... כמה נכון עמ '...

שם אתה יכול לעשות כל מה שלא סותר את כללי המארגנים. לעתים קרובות האורחים מתמודדים עם ההגבלות הבאות:

  • אתה לא יכול להגיע למסיבה בבגדים רגילים. אירוע זה תמיד נושא, ולכן תחפושת ארוטית נחשבת לתכונה חובה. יש אפילו צוות מעצבים שעוזר לבחור את התמונה תוך התחשבות בדמותו ובמראהו של אדם.
  • פעולות לא צריכות להפר את החקיקה של הפדרציה הרוסית. מעודד את חופש הביטוי, אך שום דבר שמפר את חוק המדינה.
  • אסור להכריח את האורחים לפעולות מסוימות. אם אדם אינו מגלה אהדה, אין צורך להפר את המרחב האישי שלו.
  • "לא" - המילה שמותר להגות במועדון. אין צורך לשתוק אם השותף הפוטנציאלי מעצבן ואינו גורם למשיכה.
  • כל ירי אסור. האורחים מוסרים את הטלפונים כך שאנשים שרוצים להסתיר את התחביבים שלהם לא נכנסים למסגרת. אבל צלם זמן מלא תמיד עובד על שטח המועדון. הוא יצלם כרצונו שמותר להשתמש בו למטרות אישיות.
  • האירוע בטוח. אין צורך לקחת חלק בתוכנית. אתה יכול להישאר צופה כל הערב.
  • תמיד יש קוד לבוש. תוכלו לגלות בפירוט על כך באתר הרשמי של המארגן.

חופש הפנטזיות הארוטיות הוא טריק של אירועים כאלה. אך רעיונות לא צריכים להפר את האינטרסים של אנשים אחרים. האלימות והמעשים המפרים את חוק המדינה בשטח שהמועדון ממוקם בו אינם מקובלים.

נערות ליווי בתל אביב במחירים זולים ושירות מהחלומות, **/*. מבחר ענק של נערות ליווי בתל אביב סקסיות, חרמניות ולוהטות שמחכות להזמנה שלך ברגע זה. שירותי ליווי בתל אביב אמילי היא הפצצה של תל אביב אמילי כל כך חמה היא תגרום לך לחזור כל שבוע היא הבחורה היפה ביותר שתראה… תל אביב ***-******* WhatsApp ליב – התיירת הכי כוסית חזרה לתל אביב

אם המבקר יתנהג בצורה לא מספקת, הוא יתבקש לעזוב. בעתיד הכניסה תיסגר לאורח זה.

איך להיכנס לקינקי-פתיז?

אם יש עניין באירוע כזה, עליך ללכת למארגנים בעיר שלך. באתר הרשמי תוכלו לקנות כרטיס ולגלות על המקום בו תתארגן מסיבה גדולה של החודש. עלות המעבר היא בערך 5-10 אלף. רובל. מחירים נוחים עבור קטגוריות רבות של אזרחים.

השעה והתאריך נקבעים מראש. בדרך כלל המסיבה נמשכת בין השעות 21:00 עד 05:00 בבוקר. לא כולם מוכרים כרטיסים. במהלך הרכישה תצטרך לציין את השם האמיתי ואת מספר הטלפון, ואתה צריך גם קישור לפרופיל ברשת החברתית. אז המארגנים מנתקים אנשים שאינם מוכנים למסיבה כזו.

החליפה צריכה להיות תמיד. בג'ינס ובחולצת T לא מגיעים לאירוע הזה.

Просмотров: 134 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close