21:54
סקס ב Wennevian: אגדה יפה או חיים בלתי נסבלים

יחסי מין בימי הביניים בהחלט היה מקום, אבל צורתו היתה בהבנת אנשים מודרניים המראה, הודות לכללים ומרשמים של אנשי כמורה בתחום היחסים הנדימים והנשים.

התוכן של המאמר

1 wakhatalia ו dionysian המסתורין 2 כללי התנהגות של נשים במיטה עם בעלה 3 ביטוי של אהבה אדיבה 4 נאמנות של בני זוג וחגורות של נאמנות 5 אורחים אורחים 6 תנוחות מותרות וסוטיות במין 7 סוגים אחרים של מין 8 סדום או הומוסקסואליות 9 מעבר לזנות ובתי ציבור 10 דילדו צעצועים סקסי 11 Gulfik Hypertrophored - ימי הביניים מחווה 12 אמצעי מניעה 13 גירושין 14 חוק האל והדגמה 15 שכתב את הקשת הדרקון?

ימי הביניים מכסים תקופה נרחבת למדי מאז הסוף V. עד XVI ב. בראש, הדימויים של אבירים אמיצים ומכתבי בית המשפט המטופחים יופיעו מיד, היחסים שלהם עטופים בצעיף של רומנטיקה ואהבה. עם זאת, כמה אנשים יודעים כי ימי הביניים נקרא גם זמן שחור.

באותו זמן התערבו הכנסייה והמשיכה באינדקסים בענייני החברה ובאדם נפרד, בפרט. הכנסייה הורשעה גם בבני היחסים המיניים שבין בעלה ואשתו, אם כי בימי קדם אי אפשר היה לומר שהיה ההיפך, אבל עדיין החופש של מירייאנים, והאצולה נעשתה בזמנים נוספים.

Vakhatalia ו dionysian mysteriiiii

זמני קדם אופייניים למדינות ובעמים רבים של אותו זמן, נוכחות של כמה אלים לפולחן, וברומא העתיקה ויוון מספרם היה בערך, אבל שמותיהם נבדלו. מיתולוגיה יוונית עתיקה עשירה במגוון סיפורים, הדמויות העיקריות של האלים עצמם. הם מסופרים על המלחמות שלהם, מנצל ואהבה הרפתקאות, כולל על מוזמי זאוס.

מידע נוסף על איך לקיים יחסי מין בימי קדם, אתה יכול רק לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה!

אלוהים dionis הוא פרי האהבה של זאוס ואשת המוות, ראוי תשומת לב נפרדת (במיתולוגיה הרומית הוא ידוע בשם Vaca). באביב, מסודר חגיגה לכבודו בחגים שופעים, רעיונות וקרבנות של שור - בעל חיים שבו חיי דיוניסו לפני תחייתו.

מאז דוניזה היה אלוהים של יין ומהנה, אז ביום החג, הוא הורשה לשתות כמות בלתי מוגבלת של יין, כמו גם להשתתף ולתת מצגות, מדבר על חייו של אלוהים, מותו ותחייתו. רעיונות כאלה נקראו תעלומות דיוניסיאניות או Vakhanlia, מאוחר יותר, מילה זו לא היתה בשל התנהגות הקהל עצמו במהלך החגים.

בשל כמות היין שנחפרה, מצב רוח משותף של הקהל, הערב הסתיים בדרך כלל באורגיה האוניברסלית למסורות מחווה ולרצון האלים. כלומר, היחסים בין גבר לאישה, אם כי הם היו במובן מסוים, הם נבדלו, אבל עדיין לא נטולי עומס סמנטי וכמה רומנטיקה.

התקשות רוסית וחוסר מידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו, הוא עצמה, זה שווה את זה לשחרר. עכשיו מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום דבר יחד עם זנות.

אגב, לא ניתן היה לחסל את המסורת הזאת למטיפים הנוצריים עד סוף היום - חלק מהדהדות שלה ניתן למצוא בבולגריה וצפון יוון.

זה לא נפלא כי עם הגעת הנצרות, נציגים אז עוד אמונה חדשה ביקשו לאסור פעולות כאלה, כי הם הסתיים לעתים קרובות עם אורגיה אוניברסלית. עם זאת, יש לבחון את המשמעות לא רק במוסר הגבוה של האמונה הנוצרית. אנשים משוללים את אורח החיים הרגיל, מאוימים, את תקני הפרא והתקנות הבאים, מנוהלים בקלות על ידי בובות.

עם הגעת הנצרות, חיי האנשים החלו להשתנות בהדרגה. הכנסייה, כל הבול כמעט לא ניסו לשלוט על חייו של מערסות רגילות, מה שהופך את היחסים האישיים שלהם במשפחה פשוט בלתי נסבל, וחוקים רבים ותקנות שהוכנסו על ידי השרים של אלוהים היו פשוט אבסורדי, מצחיק אם לא לומר עצוב.

הציון הפך לצניעות, וכל התמוטטות נידון לראשונה, וכתוצאה מכך ונענישה קשות. בכללים ועונשו, הכוהנים היו מכוסים בכוונות טובות ובכתובים קדושים, בהתייחסו לכך שמריה, אמו של ישו, היתה בתולה, ולכן וכל הבנות צריכות להתנהג כל כך - בעצבנות ובצנות, אפילו מיטה, ככלל, עם אדם לא אהוב.

כללי התנהגות של נשים במיטה עם בעלה

במהלך ההזדווגות עם בעלה, אשתו נאסרה להסיר את חולצת הלילה, לזוז, נשמע נשמע.

אחרת, זה יכול להיות מואשם בכישוף, כיבוי ותקשורת עם שדים, איך זה יכול אפילו להיות משעמם אם היא נמאס. במקרה הטוב, היא היתה צפויה על ידי בושה אוניברסלית, תשובה וגורל הנזירה במנזר לכל החיים, ובאש הגרוע ביותר.

כתיבה בימי הביניים, מאפשרת לבני זמנים להכיר כמה מקרים בבית המשפט שהובילו את הכנסייה. לדוגמה, החומרים של מקרה אחד לדאוג בדיוק את ההתנהגות של אשתו במיטה. אם אתה בקצרה, הבעל חזר הביתה אחרי הציד, שם הוא זרע את אשתו בצורה נכונה המומלצת על ידי הכנסייה, ובמחרת בבוקר מצאתי אותו מת.

והוא היה מת בזמן ההזדווגות. סיפור כזה קרא באבא הלם וחברי בית המשפט, והכנסייה ריככה את הכללים, ומאפשרת לנשים לשרת לפעמים סימנים של חיים בתהליך האמצעי. אולי היסטוריה ובדיונית, אבל יש רמז.

באופן כללי, איסורים מיניים, כללים ומרשמים לחלחל לא רק את ימי הביניים, אלא גם את כל ההיסטוריה של האנושות. מדענים, הוגים, כוהנים ומחוקקים, כולל ימי הביניים, כתבו את ההרים של "Labors" כדי להסביר בני תמותה כמו כאשר, עם מי ועל מה שאתה צריך לקיים יחסי מין.

באותם ימים, חייו האישיים של הזרות היו תחת שליטה ללא הכובד של הכוהנים, וכל גילויי ההרצועות הופחתו לקומה אחת במילה - ניאוף שלעתים קרובות תפס את עונש המוות.

הכוהנים חוו עניין בלתי נסבל בחייהם האישיים של המיין, הם התעניינו ממש את כל ההיבטים שלה, אשר נרשמו בפירוט לתוך הספרים האחרונים במהלך תהליכי הניסוי. זה בזכות זה, מדענים עכשיו יש מושג קצר על חייו של אנשים בימי הביניים ואת מקום המין בו.

ביטוי של אהבה אדיבה

בגלוי להראות עניין מיני במושא התאווה של הכנסייה, עם זאת, הכנסייה מותר כי אהבה ומין יש התקפה נפוצה.

האהבה האמיתית רואה את הביטויים של רגשות האביר לגברת הלב, בעוד האביר ודאי להיות ללא פחד, ותולה - בהחלט. האישה יכולה להתחתן, אבל באותו זמן להיות נאמן לבן הזוג שלו, אסור לפתוח את רגשותיו זה לזה. זה היה אפשרי רק להצטרף לדעות או במחוות, עושה רמזים של הדדיות.

נאמנות לבני זוג וחגורות של נאמנות

הכנסייה הניחה את נוכחותם של יחסים של בני זוג בלבד בנישואין משפטיים. גרירה ו extramarital נענשו מבחינה מינית, לפעמים עונש מוות או תשובה ארוכה בכנסייה. בתפקיד התובע, השופטים והעונש ביצעו את הכנסייה. החוק מבוסס על לא רק את העיקרון המוסרי. רק בזכות הנאמנות הנישואין, נציגי האצולה והנשאים יכלו להיות בטוחים שהילדים הנלווים הם יורשיהם.

בתחילה, הפונקציה העיקרית של חגורות נאמנות היה קשה לאנוס אישה עם שודדים בעת נסיעה. עם הזמן, זה כבר ידוע לדעת את חגורות הנאמנות לנועות במהלך היעדרותם במסעות צבאיים או במסעות.

הוא היה מסגרת עם טירה שסגרה את אזור הבדיקה של אישה כדי לא לכלול את האפשרות לחדור לאדם אחר, ואילו היו לו חורים ליציאה הטבעית של פרנסתם. היו שם מקרים שבהם הבעל עזב את ביתו במשך זמן רב, ובאותו זמן התברר האישה להיות במצב. במקרה זה, היה צורך להסיר את החגורה באמצעות המאסטרים של נפח, עדים, כמו גם את הנוכחות החובה של נציג הכנסייה.

באשר לאיכרים, ידוע אמין כי באנגליה בימי הביניים היה חוק הלילה הראשון, לפיה, אדם בולט שהיה בעל הקרקע עם הכפרים וההתנחלויות, היתה הזדמנות הראשונה "לנסות" הכלה הצעירה. מה הכנסייה על תקריות כאלה היו מודעים.

לילה אורח

כדי למנוע בלבול בחיי משפחה, בגרמניה ושוויץ היה מנהג, לפיה החתן הפוטנציאלי עבר את הבחינה על "כוח זכר". הכל התחיל עם העובדה שהוא עשה את דרכו אל אהובתו בלילה והוביל איתה שיחות, אשר מאוחר יותר צומצמו ליחסי המין הידועים לשמצה. אם אישה בהריון, החתונה שיחקה.

זוג יכול להיעלם אם השותפים החליטו שהם לא מתאימים זה לזה. מעניין כי "בדיקות" כאלה חולקו לא רק במשפחות רגילות, אלא בקרב המלוכנים והאצולה.

מותר ו סוטה posses במין 6

הכנסייה מוכתבת אל הזרימה במה שהם צריכים לקיים יחסי מין. כל תנוחה, למעט מיסיונרית, נחשב חטא ולאסור על ידי הכנסייה. עם זאת, 4 תנוחות היו קבילים NORDICHES ואת RICERS, אשר היו בסדר עולה של חטאיות:

מִיסִיוֹנֶרִי; בצד; יְשִׁיבָה; עוֹמֵד; מֵאָחוֹר.

חידושים כאלה, כאמור, הוכנסו לטובת אצילות ועשירים, שכן אותם לעתים קרובות סבלו השמנת יתר ועם יחסי מין עם אשתו בתנוחה מיסיונרית אלוהית לא היה אפשרי. הכנסייה לא יכלה לשלול את הסובלים להמשיך את מהסוג והלכתי לפגוש אותם. שירותי ליווי

סוגים אחרים של sex7

בתקופה של ימי הביניים, ליטוף אוראלי ומין אנאלי, כמו גם אוננות ולא הורשו בשום פנים ואופן, שכן הם לא הובילו לתפיסה, ולכן לידת ילדים, אשר, על פי כמרים, היה להיות הסיבה היחידה האפשרית למצב בין גבר ואישה. הפרת נענשים קשות.

סדום או הומוסקסואליות 8

היחס של הכנסייה ליחסים הומוסקסואליים היה חד משמעי, המפרים של החוק היו נתונים לקרע קפדני ואיבדו את חייהם. סטייה כזו נחשב לא טבעי וזרים. Humanwear במאות XII - XIII. נשרף, נתון לעינויים שונים, כנראה לגירוש השדים והכפרה של חטאים.

עם זאת, ישנן עדויות לכך שהמונחים ונציגי האצולה כללו לעתים קרובות ביחסים הומוסקסואליים. לדוגמה, המלך "ריצ'רד אריה לב", בזמן החתונה עם נבחר שלו, עשה יחסי מין עם אחיה.

נוכחות במסעות צבא לא הורשו, אך נציגי הפקודה, האבירים, מצאו דרך - לקחת איתם את הנערים-סקוויירס, שנקבעו לא רק פונקציה ישירה, אלא גם שביעות רצון מינית של בעליהם.

בפירוט איזה סוג של סדום ניתן למצוא במאמר שלנו יותר על ידי התייחסות.

ריצוף של זנות ובתי בתים ציבוריים

זנות בימי הביניים היתה נפוצה בכל מקום. לדוגמה, אפילו בכפרים קטנים, נציגי המקצוע הקדום הזה עבדו, שלא עבדו ב- Insogogno. הם יכלו לנצח אותם, לעוות, להאשים את המצנא, ואפילו הורגים.

אחר היה המצב בערים שבהן הוצעו זונות שירותים אנונימיים, מבלי לחשוף את שמותיהם האמיתיים. הזונה יכולה לעבוד ברחוב, שם כל עובר אורבי, אחרים, עובדים חסויים יותר יכולים להיות הלקוח, הראו את מין המיני שלהם בבתים ציבוריים.

בימי הביניים לא נידון כיבוש הזנות, שכן על פי הכהנים רק יחסי מזומנים המצאת, החברה יכולה להציל את החברה מן התמוטטות המינית, אוצרות וגברים.

האם ראוי לומר כי רוב בתי הציבור של ימי הביניים היו במחלקת הכנסייה, כנראה כדי לשלוט על שמירת העקרונות המוסריים בהם. בנוסף, הכנסייה קיבלה ברריות טובות מעבודתם של בתי הסובלנות, ולכן לא מיהרתי לסגור אותם.

דילדו ו סקסי צעצועים 10

בימי הביניים, על פי הנתונים הנותרים בספרים הקיימים, נשים השתמשו באופן פעיל בפאלימיטורים או בנושאים הדומים להם. לא היו להם שם מסוים עד הרנסנס.

ככלל, מראית עין של איברי המין היה עשוי עור עם מילוי שונים. לא היו גודלים מובהקים בגודל של הפואמיטורים, הם התכוונו לחטא של תשוקת האישה.

Hypertrophied Gulfik - מחווה ימי ביניים

בימי הביניים, היה אופנה לגברים, שהכנסייה לשים את זה בעדינות לא רצתה. עור גולפיק או בד ממוקם באזור המפשעה על בגדים, קבוע עם סרטים או חגורות עור.

בפנים היה עירום עם נסורת או סמרטוט, הוא לא מילא תפקיד שימושי, והדגיש כבוד גברי, ולכן המיניות של האיש. אמנם בעולם המודרני, היופי של אלמנט כזה של הארון יכול להיחשב ספק, ככל שהוא נראה יותר כמו איבר גברי גברי שנבנה במכנסיים.

גולפיקי נאסרו במקומות ציבוריים, אך הגבלה כזו לא חלה על המלכים, לדעת ולאדיבות. ישנם בגדים רבים של בני-זמננו של העבר עם תמונות של גברים בבגדים, תכונה חיונית כי Gulfik היה.

אמצעי מניעה

כל מה שמנע את התפיסה הטבעית של הילד, כלומר אמצעי מניעה מעולם לא אישר על ידי הכנסייה. באותם ימים, הכנסייה היתה עסוקה בדיג סדום, אוסף גינויים ובלוז לביצוע בית משפט הוגן בענייני אדם ויחסים של אשה, ובכן ובעצמו הוצאות להורג. לכן, אמצעי מניעה נחשב רק עבירה קטנה מאשר חטא.

גירושין13

גירושין, ככלל, בימי הביניים, אף אחד לא עשה, לא התקבל. הסיבות היחידות לפירוק הנישואין היו מותו של אחד מבני הזוג, או בתפקוד המיני של גבר (אף אחד לא יכול להתקשר לנשים הקפניות, שכן כולם לבדו שוכבים במיטות במיטה, שנחשב הנורמה).

כדי להוכיח את התפקוד המיני של בעלה, האישה הזמין את אנשי הכנסייה והנשים בצורה של "הכנסייה המוסמכת של מומחים" באזור זה. הם בחנו ביסודיות את הגוף הגברי, זוגות כפויה כדי להזדווג בנוכחות קהל, ככלל, אדם הוכר על ידי חלש. עדיין רוצה!

אלוהים של אלוהים ואת lucavia14

ברכב של כללים מגבילים ואסורים שהוקמו על ידי שרי הכנסייה בימי הביניים של המיין, ישנם מספר חוסר עקביות, ופרשנות שונה יותר למילים בודדות של האוכלוסייה. הוא עסק באופנה, לימינו של הלילה הראשון, כאשר, על פי קנוניות הכנסייה, הנערה היתה צריכה להגן על עצמו לבעל לגיטימי, ולא לדוד על סוס עורב.

שכתב את הקשת הדרקון של הכללים?15

נכון לעכשיו, יש דעה ברורה שהוגדרה על ידי סקסולוגים מודרניים ופסיכולוגים שכותבים ומציגים של כללי התנהגות מטורפים ביחסי מין והמיטות התבססו באופן בלעדי עם נפש לקויה, נטיות סדיסטיות ומספר קומפלקסים.

המצאה, כמו גם את התגשמות של כללי הכנסייה ביחסים בין גבר לאישה, היה עוסקת בנזירים שלא הורשו להתחתן, וככל שיש יותר מערכת יחסים עם אישה. הם הובילו דרך חיים סגורה, מטרתם היתה לטהר את נשמתם, כמו גם את מקלחת של לוז לפעמים אפילו על ידי עינויים.

זה היה במקור התאווה שלו, אישה, הם ראו כמעט את הונאה השטני, אשר על ידי כל הדרכים הוא רוצה לפתות גבר בפוכין של ניאוף ולנוצל, אם כי, כנראה, הם עצמם לא יהיה להתנער בשרים עם אחד היופי אם זה יכול לעשות. לכן הם יצרו את כללי הדרקון עבור הים, כמו שאומרים "לא אנשים".

היסטוריונים ופילוסופים, בכל זאת נוטה לעובדה כי עידן ימי הביניים היה פתוח, ההתקדמות לא היתה קיימת טכנית או בתחום המדעי. כל הניסיונות של ראיות הם ברורים לחלוטין עבור אנשים מודרניים של דברים דחו את הכנסייה, ואת התיאוריסט הוכר ככופר חשוף לעינויים של האינקוויזיציה הקדושה.

באשר לתחום החברתי ובמין בימי הביניים, הכנסייה לא רק לא עוסקת בהתפתחותן, אלא גם החזירה אותם למערכת הפרימיטיבית, כאשר הוקמו הזדווגות של גבר ואישה רק למען צֶאֱצָאִים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אנשים יש סקס בכל עת. אבל אני אינטימי בשביל הנאה לא כל כך מזמן. בעבר, סקס היה דרך להמשיך את הסוג - אף אחד לא באמת חשב על העובדה כי ניתן לקבל הרבה הנאה. ורק עם הופעת אמצעי מניעה התברר כי האנושות רוצה לקבל את ההזדמנות לקיים יחסי מין בהנאה, לא לחשוב על השלכות לא רצויות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. פשוט להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות מעמד יהיה לאסוף חברה מצוינת.

והיום, כל כך הרבה טכניקות שונות, מינים ופרקטיקות של סקס זמינים לנו, כי רק עיניים פיזור! מה שווה מבחר של צעצועים מבוגרים. אנחנו יכולים רק לנסות ליהנות ולהרחיב את גבולות ההנאה!

Просмотров: 514 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close