יש אנשים שמבצעים את הריקוד בפנאי או בתחרות, או כתחביב. יש אנשים שקוראים לזה ריקוד באופן כללי, אבל רבים מתמחים בסוגים שונים. ניתן לאלתר את הריקוד שמפעיל את השרירים ושורף קלוריות.

רקדני בטן הם פרפורמרים הלובשים תחפושת רפויה ומניעים את ירכיהם כדי לנער בהנעה את החלק התחתון של גופם כדי ליצור צורות אנושיות חינניות בקרשנדו של תנועה שאינה מוגבלת על ידי בני זוג להגיב קצבית סביב פעימת תוף דמיונית.

הרבה רקדניות בטן לובשות תלבושות מסורתיות ושמלות תרבותיות, כמו גם רוקדות מחוץ לתחפושות שלהן לבידור לקהל כגון קונצרטים, במות או מועדוני לילה.

ג'אז מצרי הוא סוג של ריקודי בטן שמקורו במצרים, אך כעת התפשט ברחבי העולם בקהילות גלובליות; לעתים קרובות אגיפי ג'אז עשויים להשתמש בתנועות מאולתרות מכיוון שהם לא רוצים להעמיס על עצמם חוקים חברתיים כשהם מנסים `להביע בחופשיות רגשות על הבמה בזמן שהם לומדים צורות חדשות'.

... Читать дальше »

Просмотров: 97 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

להיות אטרקטיבי זה לא רק הבגדים שאנו לובשים או איך אנחנו מדברים. זה גם לגבי איך אנחנו זזים.

סטריפטיז כולל הסרה של פריט לבוש אחד או יותר למוזיקה ושגרה כוריאוגרפית, ואז שילוב רגשי של הקהל, סוף סוף! לשנות את המוזיקה. ויקיפדיה

הייתה תקופה שתרבות החשפנות הייתה קיימת יותר בתיאטראות והאומנות נשכחה למרבה הצער. אבל זה מעולם לא מת, והיום עשרות נשים מציגות הופעות חדשות ונועזות כדי לחדש עניין בסגנון הישן.

אקט הסטריפ המודרני דומה יותר לבורלסק מאשר אקט של הפלת בדים לצחקוקים גסים. חשפנית אחת אמרה: "אנשים רוצים הצגה עכשיו, לא רק קנטת חשפנות" - הא! בסדר גמור. זה פשוט כבר לא כל כך כיף. וכמעט אין עוד הופעה חיה מלבד הפקות תיאטרון בית ספר פתטיות או מופעי מועדונים מטופחים המיועדים לצעירים תזזיתיים - כי הם לא מבינים שגם הם מתים".

הורדת כל פריטי הלבוש מהגוף ואז (לעתים ... Читать дальше »

Просмотров: 78 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

close